Trailer nowego „Mortal Kombat” jest najczęściej oglądanym zwiastunem wszech czasów!

To niepodważalne zwycięstwo kampanii marketingowej Warner Bros./New Line Cinema.

Studio zrobiło duże zamieszanie, wypuszczając zwiastun swojej nowej adaptacji kultowej gry Mortal Kombat. Trailer uzyskał 116 milionów wyświetleń w pierwszym tygodniu, stając się najchętniej oglądanym zwiastunem wszechczasów, pokonując 4-dniowy wyniki Logana: Wolverine (2017) i Deadpoola 2 (2018).

Zobacz zwiastun tutaj:

Tak ogromny sukces oglądalności zwiastuna wskazuje, że New Line Cinema najprawdopodobniej ma hit w rękach. A oznaczać to może w konsekwencji więcej filmów Mortal Kombat z kategorią R w przyszłości. Co więcej, udany film na podstawie znanej franczyzy z kategoria R otwiera drzwi innym adaptacją.

Mortal Kombat pojawi się w kinach i na HBO Max 16 kwietnia.

Źródło: deadline.com

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *