Neil Druckmann wspomina, dlaczego produkowany przez Sama Raimiego film “The Last of Us” nie doszedł do skutku

HBO pracuje obecnie nad serialową adaptacją gry wideo The Last of Us, w której Pedro Pascal wciela się w Joela, a Bella Ramsey gra Ellie. Jednak nie jest to pierwsze podejście do zekranizowania popularnej gry.

W 2014 roku Sam Raimi wyraził chęć, aby wyprodukować filmową adaptację oryginalnej gry dla Sony Screen Gems, którą miał napisać Neil Druckmann, scenarzysta/reżyser/twórca gry. Projekt zakończył się fiaskiem w 2016 roku, a Druckmann wyjaśnia, o co poszło.

Kiedy pracowałem nad wersją filmową, wiele myśli i uwag brzmiało:„ jak możemy wydłużyć film? Jak powiększamy stałe fragmenty gry? I to nie zadziałało w The Last of Us. Myślę, że ostatecznie dlatego film nie został nakręcony”- wyjaśnia Druckmann.

Nasze podejście do The Last of Us było„ zróbmy to jako film niezależny”. Podejdźmy do tego, że wygląda to, jak niezależna ekipa filmowa, sposób, w jaki jest kręcony, oraz na to, jak mały i intymny jest to film. W serialu możemy się bardziej na tym skupić, ponieważ nie musimy mieć tylu sekwencji akcji, co w grze”.

Źródło: bloody-disgusting.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *