McDonald’s zostaje pozwany na 900 milionów dolarów przez firmę, która naprawia zepsute maszyny do lodów

W tym życiu pewne jest tylko kilka rzeczy: śmierć, podatki i brak McFlurry w McDonald’s, ponieważ maszyna do lodów jest „nieczynna”. Cóż, firma typu start-up, która próbowała rozwiązać ten odwieczny problem, pozywa teraz sieć fast foodów o 900 milionów dolarów.

Założyciele małej firmy o nazwie Kytch, specjalizującej się w pilotach, konserwacji i innych narzędziach do maszyn do lodów, pozywają McDonald’s za rzekome wysyłanie prowokacyjnych e-maili do innych firm, mówiących, że ich urządzenia stanowią zagrożenie dla bezpieczeństwa i nie działają.

Dokumenty sądowe ujawniają, że współzałożyciele Kytch, Melissa Nelson i Jeremy O’Sullivan, domagają się 900 milionów dolarów odszkodowania od McDonald’s za zniesławienie i fałszywe reklamy oraz ingerencję w umowy z klientami.

Kytch wnosi tę akcję, aby wyprostować sprawę, dochodzić praw firmy wynikających z prawa cywilnego, ukrócić antykonkurencyjne postępowanie McDonald’s, odzyskać odszkodowanie i chronić konsumentów przed fałszywymi i wprowadzającymi w błąd reklamami oraz ostatecznie naprawić zepsute automaty do lodów McDonald’s” – głoszá akta sądowe.

Rzecznik sieci fast foodów powiedział w oświadczeniu, że ​​twierdzenia Kytcha są „bezpodstawne” i że zajmą się start-upem w sądzie. „McDonald’s jest winien naszym klientom, załodze i franczyzobiorcom utrzymanie naszych rygorystycznych standardów bezpieczeństwa i współpracę w tym zakresie z w pełni sprawdzonymi dostawcami. Roszczenia Kytcha są bezpodstawne i odpowiednio odpowiemy na skargę”.

Hamburegrowy moloch wspomina również, że certyfikaty bezpieczeństwa, które miał Kytch, nie spełniały norm wymaganych dla sprzętu. Współzałożyciele twierdzą jednak, że McDonald’s w pojedynkę zniszczył ich biznes z powodu kłamstw, które rozpowszechniali na temat swojego produktu.

McDonald’s ściśle współpracował ze swoim producentem maszyn do produkcji seryjnej, Taylor Company, w celu rozpowszechniania fałszywych informacji o naszej firmie, wypędzenia nas z rynku i napełnienia własnych kieszeni” – twierdzili.

Źródło: businessinsider.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *