KFC wypuszcza krwawy horror inspirowany „Martwym złem”!

Znana na całym świecie marka smażonych kurczaków opublikowała niedawno nową, obszerną kampanię reklamową kierowaną na hiszpański rynek.

Krótki horror The Massacre (pierwotnie zatytułowany La Masacre) przedstawia świeży, gorący i krwawy chaos w stylu Martwego Zła (1981). Kampania reklamowa została stworzona dla KFC przez reklamodawców PS21. Według portalu Adweek, The Massacre został zainspirowany filmami Sama Raimiego, Joe Dante i Tobe Hoopera.

Zobacz film tutaj: 

14-minutowy film opowiada historię pięciu przyjaciół, którzy jadą do odległej chaty na weekend pełen zabawy i rozpusty. Obsada to zespół znanych archetypów, którzy nie mają pojęcia, jakie kłopoty czekają na nich w leśnej głuszy. Kiedy docierają do odległego domku, odkrywają, że skończyło im się jedzenie. Właśnie wtedy pojawia się stos tajemniczych pudełek pizzy…

Zawsze było dla nas jasne, że nie chcemy robić parodii gatunku ani się z niego śmiać, ale stworzyć niesamowity utwór, który szanuje tradycję i zasady filmów klasy B. Dlatego najbardziej skomplikowaną rzeczą była ucieczka od „wadliwości” reklamy, gdzie w każdym ujęciu poszukuje się perfekcji„.

Źródło: dreadcentral.com

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *