Kanadyjska agencja medialna i marketingowa zaleciła departamentom federalnym tymczasowe wstrzymanie reklam na Twitterze w związku z masowymi zwolnieniami zapoczątkowanymi przez nowego właściciela Elona Muska.
Agencja marketingowa Cossette poinstruowała w piątek odpowiednie działy, aby „natychmiast wstrzymały działania i monitorowały sytuację przez weekend”, przy czym „podwyższone ryzyko bezpieczeństwa marki” zostało uwzględnione jako jeden z powodów zmiany.
Ta wiadomość pojawia się w związku z niedawnym przejęciem giganta mediów społecznościowych przez miliardera Muska. Od czasu zakupu Twittera firma doświadczyła masowych zwolnień, a nowy właściciel zwolnił ponad 50 procent pracowników. Obejmuje to niektórych z jej czołowych menedżerów, takich jak dyrektor generalny Parag Agrawal i dyrektor finansowy Ned Segal.
Musk bardzo głośno wypowiadał się o wielu zmianach, które wprowadzi na stronie w najbliższej przyszłości, takich jak opłaty za oficjalne konta celebrytów. Musk przez ostatnie kilka miesięcy krytykował kierownictwo poprzedniej firmy za zajmowanie się gigantem mediów społecznościowych, który odgrywa ogromną rolę w rozpowszechnianiu mediów i głosów na całym świecie. Po kilku ofertach, sprzedaż została sfinalizowana pod koniec października.
Cossette wymieniła zwolnienia Muska jako główny powód ich przerwy w oczekiwaniu na jego kolejne kroki. Firma pozostaje zaniepokojona tym, jak zmiany te wpłyną na bezpieczeństwo marki. Kanadyjska prasa poinformowała w piątek, że Paul Burns, dyrektor zarządzający Twitter Canada i Michele Austin, dyrektor ds. polityki publicznej na USA i Kanadę, ogłosili odejście z firmy.
Źródło: cbc.ca

Nałogowy pochłaniacz popkultury, po równo darzy miłością obskurne horrory, Star Wars i klasykę literatury.