„Chcieliśmy wiedzieć, jak wygląda zjedzenie człowieka i odkryliśmy, że nie jest to takie proste” – powiedziała szefowa charakteryzacji filmu.
Timothée Chalamet i Taylor Russell obżerają się na więcej sposobów niż jeden w filmie Bones and All Luca Guadagnino. Kanibalistyczny romans podąża za specyficzną parą podczas marzycielskiej, makabrycznej podróży przez Środkowy Zachód lat 80. i podczas gdy Guadagnino odwraca się od przekształcenia filmu w zwykły horror, zawiera on mnóstwo obrazowych scen z krwią i wnętrznościami.
Niedawny wywiad GQ z szefową charakteryzacji filmu, Fernandą Perez, ujawnia, że Guadagnino poszukiwał realizmu wykraczającego poza praktyczne efekty magii filmowej. W szczególności filmowcy skonsultowali się z patologiem przed rozpoczęciem produkcji, aby zrozumieć, jak kanibalizm działa w praktyce.
„Luca jest bardzo specyficzny” – powiedziała Perez – „Od samego początku mówił nam, że nie chce gore ani fantazji. Skontaktowaliśmy się z patologiem, ponieważ chcieliśmy wiedzieć, jak wygląda zjedzenie człowieka i odkryliśmy, że zjedzenie człowieka nie jest takie proste”.
Guadagnino chciał, aby film realistycznie przedstawiał to, jak dwójka młodych, Maren (Russell) i Lee (Chalamet) pożera ludzkie mięso. Największym wyzwaniem były protezy użyte do stworzenia replik całego ciała ofiar lub silikonowych warstw sztucznego tłuszczu i tkanki. „Ważne było dla nas odtworzenie wszystkich różnych warstw skóry, warstwy tłuszczowej, mięśni, ścięgien. To było nasze wyzwanie” – powiedział kierownik ds. protetyki, Jason Hamer.
Guadagnino powiedział IndieWire, że istnieje znacznie bardziej krwawa wersja Bones and All, ale zdecydował się zostawić najbardziej makabryczne fragmenty na stole w montażowni. „Mieliśmy znacznie więcej. Nakręciłem o wiele więcej, ale w procesie montażu mój montażysta i ja zawsze byliśmy pewni, że nigdy nie powinniśmy być samolubni, jeśli chodzi o naszą zdolność do przedstawiania horroru. Bohaterom towarzyszyło wiele bólu, rodzaj świętej czci. To było całkiem piękne, upokarzające, pełne czci”.
Źródło: indiewire.com

Nałogowy pochłaniacz popkultury, po równo darzy miłością obskurne horrory, Star Wars i klasykę literatury.