Paul Davi udostępnia kolejną rzadkie i nigdy wcześniej niepublikowane wideo, tym razem związane z Amerykańskim wilkołaku w Londynie.
W szczególności Davis udostępnił kultową filmową sekwencję transformacji wilkołaka z oryginalną, odrzuconą ścieżką dźwiękową!
„Oto coś, co ja i zespół New Wave Entertainment próbowaliśmy stworzyć w 2008 roku jako dodatek do pierwszego wydania Blu-ray filmu „Amerykański wilkołak w Londynie” we wrześniu 2009 roku” – wyjaśnia Davis. „Dzięki błogosławieństwu Johna Landisa i Universal Home Entertainment podjęliśmy próbę odtworzenia oryginalnej ścieżki dźwiękowej Elmera Bernsteina, która została nagrana, a następnie odrzucona na potrzeby legendarnej sekwencji transformacji”.
Kontynuuje: „Nie do końca udało mi się to osiągnąć, ponieważ nie było oddzielnych ścieżek audio, które umożliwiałyby usunięcie dźwięku Sama Cooke’a, ale był to interesujący eksperyment. Chociaż nie został on wydany na Blu-ray jako osobna funkcja, uznaliśmy, że wynik jest całkiem interesujący i z pewnością zmienia ton całej sceny”.
Zobacz wideo poniżej:
„Pokazaliśmy to Rickowi Bakerowi, który nie słyszał partytury, w montażowni w Los Angeles w 2008 roku i był tym oszołomiony. Warto było zobaczyć reakcję faceta, który stworzył wszystkie efekty dla tej sceny”.
Oczywiście ukończona wersja Amerykańskiego wilkołaka w Londynie zawiera piosenkę Sama Cooke’a „Blue Moon” uwieńczoną sceną transformacji , ponieważ Landis chciał, aby klimat sekwencji był „smutny i bolesny”, a nie „przerażający”. Ale Elmer Bernstein i tak zabrał się za nagrywanie sekwencji i teraz możesz w końcu obejrzeć scenę z tym utworem Bernsteina.
Davis zauważa: „Myślę, że w tej sekwencji, tak jak nagrał ją Elmer Bernstein, całkowicie zmienia to scenę. To sprawia, że jest to transformacja w stylu horroru”.

Życiowy przegryw, który swoje kompleksy leczy wylewaniem żalu w internecie. Nie zawsze obiektywnie, ale za to szczerze.