Julia Fox i Velveeta łączą siły, aby stworzyć farbę do włosów inspirowaną… serem

Julia Fox nawiązała współpracę z marką serów Velveeta, aby opracować nową farbę do włosów Velveeta Gold.

Fox zadebiutowała swoją odważną, inspirowaną serem stylizacją na meczu Knicks and Thunder w Nowym Jorku 31 marca. Włosy miały sztuczny, złoty odcień i zestawiła je z pierzastą, żółtą kurtką i topem bez rękawów. Jak donosi magazyn People, kolor włosów powstał we współpracy z firmą Velveeta.

Choć termin premiery, a dokładnie 1 kwietnia, brzmi podejrzanie, w rzeczywistości jest to prawdziwy produkt, który można kupić. Jest dostępny do wyczerpania zapasów za 7,50 USD w serwisie Amazon.

Charakterystyczny klimat Julii Fox to coś, czego nie da się wytłumaczyć, a który emanuje pewnością siebie i nieustannie przesuwa granice status quo” – powiedziała Fox. „Kiedy VELVEETA opowiedziała mi o tym, czym jest ta marka, naprawdę zrobiło to na mnie wrażenie, ponieważ zawsze staram się żyć pełnią życia i angażować się w to, co kocham. Uwielbiam mój makaron i ser, więc VELVEETA jest natychmiastowym „tak”, a złote włosy to coś, z czym nie mogę się rozstać”.

Stephanie Vance, menedżerka marki Velveeta, dodała: „Zawsze szukamy nowych sposobów, aby pomóc fanom żyć w La Dolce Velveeta, a fryzjerstwo było dla nas idealnym miejscem, aby zaprosić osoby poszukujące przyjemności do dumnego wyrażania siebie i pochwalenia się swoim niepowtarzalnym stylem i indywidualnością„.

Fox również niedawno zadebiutowała muzycznie wykonaniem oryginalnej piosenki podczas występu Charli XCX w Boiler Room w zeszłym miesiącu. „Jestem suką, jestem dziewczyną, jestem matką, jestem dziwką” – śpiewa w refrenie utworu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *