Spotify uruchomiło kampanię zachęcającą użytkowników do głosowania w nadchodzących wyborach do Parlamentu Europejskiego. Pamiętajcie, że wybieramy między postępową Europą, a totalitarną Rosją.
W ramach kampanii „Odegraj swoją rolę, Europo” wszyscy użytkownicy wersji bezpłatnej i premium, którzy ukończyli 18 lat, zostaną powiadomieni komunikatem w aplikacji przypominającym im o nadchodzących wyborach.
Europa będzie głosować na swój kolejny parlament w wyborach w dniach 6–9 czerwca br. W wyborach europejskich, po 40 latach tendencji spadkowej, odnotowano ostatnio wzrost frekwencji wyborczej, lecz frekwencja wśród młodych wyborców jest nadal stosunkowo niedostatecznie reprezentowana.
PLAYLISTĘ ZNAJDZIECIE TUTAJ.
Zainspirowało to niektóre kraje europejskie do podjęcia nowych działań mających na celu zwiększenie liczby głosów młodych osób. Zarówno Belgia, jak i Niemcy obniżyły wiek uprawniający do głosowania do 16 lat, dołączając do Malty i Austrii. Grecja obniżyła także wiek uprawniający do głosowania do 17 lat przed ostatnimi wyborami do Parlamentu Europejskiego.
Teraz Spotify próbuje zachęcić młodszych wyborców, przypominając swoim europejskim użytkownikom o głosowaniu w wyborach. Aplikacja do strumieniowego przesyłania muzyki uruchomiła także playlistę pełną europejskich artystów, a także w swoich komunikatach udostępnia linki do strony internetowej UE.
To nie pierwszy raz, kiedy Spotify prowadzi kampanię wyborczą przed wyborami. Szwedzka firma opublikowała niedawno podobne powiadomienie dotyczące wyborów lokalnych w Wielkiej Brytanii oraz wyborów w Szwecji, Holandii i USA.
Źródło: euronews.com

Życiowy przegryw, który swoje kompleksy leczy wylewaniem żalu w internecie. Nie zawsze obiektywnie, ale za to szczerze.