Wiele pozornie zwyczajnych produktów zwierzęcych jest dość dziwnych, gdy się nad tym pomyśli.
Kampania obejmuje kilka reklam, które przekazują dziwaczność produktów, takich jak kiełbaski, mleko i nuggetsy z kurczaka. W jednej z nich ciało świni wygląda jak kiełbaska, a obok znajduje się komunikat „Kiełbasy to dosłownie świnie wpychane do własnych jelit. Trochę dziwne, prawda?”.
Na innym obrazku widać kubek, z którego wystają wymiona, a na nim napis: „Krowy produkują mleko, aby karmić swoje cielęta, tak jak nasze matki robią to dla nas. Może czas odstawić mleko i pominąć wymiona?”.
Prowokacyjne reklamy są wyświetlane na platformach mediów społecznościowych od 4 grudnia, aby zaznaczyć otwarcie rejestracji na Veganuary 2025. Później grafiki pojawią się w reklamach ITVX Pause. Veganuary rozszerza się o kampanie uruchamiane w Malezji, Peru i Kanadzie po raz pierwszy w tym roku. Łącznie kampanie odbywają się w 20 krajach, a uczestnicy przyłączyli się z każdego kraju na świecie z wyjątkiem Korei Północnej. W wyzwaniu 2024 wzięło udział około 25 milionów osób.
Nowa kampania marketingowa ma na celu skłonić ludzi do kwestionowania pozornie normalnych praktyk żywieniowych.
„Większość z nas uważa jedzenie, z którym dorastaliśmy, za „normalne”, ale gdy zatrzymamy się, aby zastanowić się nad praktykami stojącymi za wieloma znanymi potrawami, zaczynają one wyglądać trochę dziwnie” – powiedziała w oświadczeniu Toni Vernelli, międzynarodowa szefowa ds. polityki i komunikacji Veganuary. „Veganuary prosi wszystkich o zmierzenie się z zaskakującą rzeczywistością tego, jak nasze wybory żywieniowe wpływają na zwierzęta i planetę, i rozważenie, czy próba przejścia na weganizm w styczniu nie byłaby odrobinę mniej dziwna”.
Źródło: plantbasednews.org

Życiowy przegryw, który swoje kompleksy leczy wylewaniem żalu w internecie. Nie zawsze obiektywnie, ale za to szczerze.