„Kiełbasy to świnie wkładane we własne jelita” – odważny marketing Veganuary na rok 2025

Wiele pozornie zwyczajnych produktów zwierzęcych jest dość dziwnych, gdy się nad tym pomyśli.

Kampania obejmuje kilka reklam, które przekazują dziwaczność produktów, takich jak kiełbaski, mleko i nuggetsy z kurczaka. W jednej z nich ciało świni wygląda jak kiełbaska, a obok znajduje się komunikat „Kiełbasy to dosłownie świnie wpychane do własnych jelit. Trochę dziwne, prawda?”.

Na innym obrazku widać kubek, z którego wystają wymiona, a na nim napis: „Krowy produkują mleko, aby karmić swoje cielęta, tak jak nasze matki robią to dla nas. Może czas odstawić mleko i pominąć wymiona?”.

Prowokacyjne reklamy są wyświetlane na platformach mediów społecznościowych od 4 grudnia, aby zaznaczyć otwarcie rejestracji na Veganuary 2025. Później grafiki pojawią się w reklamach ITVX Pause. Veganuary rozszerza się o kampanie uruchamiane w Malezji, Peru i Kanadzie po raz pierwszy w tym roku. Łącznie kampanie odbywają się w 20 krajach, a uczestnicy przyłączyli się z każdego kraju na świecie z wyjątkiem Korei Północnej. W wyzwaniu 2024 wzięło udział około 25 milionów osób.

Nowa kampania marketingowa ma na celu skłonić ludzi do kwestionowania pozornie normalnych praktyk żywieniowych.

Większość z nas uważa jedzenie, z którym dorastaliśmy, za „normalne”, ale gdy zatrzymamy się, aby zastanowić się nad praktykami stojącymi za wieloma znanymi potrawami, zaczynają one wyglądać trochę dziwnie” – powiedziała w oświadczeniu Toni Vernelli, międzynarodowa szefowa ds. polityki i komunikacji Veganuary. „Veganuary prosi wszystkich o zmierzenie się z zaskakującą rzeczywistością tego, jak nasze wybory żywieniowe wpływają na zwierzęta i planetę, i rozważenie, czy próba przejścia na weganizm w styczniu nie byłaby odrobinę mniej dziwna”.

Źródło: plantbasednews.org

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *