Zakup obejmuje materiały produkcyjne i gadżety promocyjne, takie jak niesławne ulotki o zaginionych osobach, a także recenzje, artykuły, gry, komiksy i inne powiązane media ukazujące wpływ filmu z 1999 roku.
Materiały pochodzą od scenarzystów-reżyserów Eduardo Sancheza i Daniela Myricka oraz producentów Gregga Hale’a i Mike’a Monello.
NASZĄ RECENZJĘ FILMU BLAIR WITCH PROJECT ZNAJDZIECIE TUTAJ!
„Jesteśmy podekscytowani, że znaleźliśmy stały dom dla naszej kolekcji płyt, pamiątek i gadżetów z krótkiego horroru, który szczęśliwie trafił do historii kina” – powiedział Hale.
„Szczególnie interesujące jest to, że niemal wszyscy studenci, których uczymy i pokazujemy tę kolekcję, żyli z internetem przez całe swoje życie” — zauważył koordynator Horror Studies Collection, Ben Rubin. „A to spojrzenie wstecz i na tak ważną część tego, jak powstał dzisiejszy krajobraz marketingu filmowego”.
Opracowanie nowej kolekcji odbędzie się wiosną, ale niektóre najważniejsze eksponaty można już oglądać w Galerii Wystaw Archiwów i Zbiorów Specjalnych na trzecim piętrze Biblioteki Hillman.
Blair Witch Project dołącza do obszernej kolekcji studiów nad horrorem, zbudowanej na bazie archiwalnych zbiorów George’a A. Romero.
Źródło: bloody-disgusting.com

Życiowy przegryw, który swoje kompleksy leczy wylewaniem żalu w internecie. Nie zawsze obiektywnie, ale za to szczerze.