„Skillhouse” – doczekaliśmy się „Piły” dla influencerów?

Skillhouse stanie się viralem w amerykańskich kinach 11 lipca dzięki Fathom Entertainment. 

Curtis „50 Cent” Jackson występuje obok gwiazdz mediów społecznościowych Bryce Hall i Hannah Stocking. Neal McDonough, McCarrie McCausland i zawodnik sportów walki Paige VanZant dopełniają obsadę.

Nakręcony w legendarnym Sway House, gdzie zyskało sławę wiele internetowych osobowości, film podąża za dziesięcioma influencerami, którzy są zwabieni do złowrogiego domu i zmuszeni do rywalizacji w śmiercionośnych wyzwaniach mediów społecznościowych – ponieważ w Skillhouse to nie tylko kasa, to przetrwanie.

Zobacz zwiastun poniżej:

„Skillhouse” był rewolucyjnym projektem filmowym od samego początku – takim, który jest ekscytujący i fascynujący dla każdego w mediach społecznościowych i fanów horroru w każdym wieku” – powiedział założyciel i producent GenTV Ryan Kavanaugh. „Projekt jest odpowiedni dla czasów i przełamuje bariery, wykorzystując siłę i atrakcyjność influencerów i zanurzając ich w historii.”.

Media społecznościowe przenikają dziś nasze społeczeństwo, a influencerzy zmienili dynamikę tego, jak wielu wybiera marki, które kupują i treści, które konsumują” – dodał Fathom CEORay Nutt. „Genialna koncepcja „Skillhouse” jest dojrzała do eksploracji na ekranie i jest historią sukcesu w wykorzystaniu innowacyjnych sposobów dotarcia do odbiorców i angażowania się z nimi.”

Źródło: bloody-disgusting.com

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *