Aldi ogranicza produkty pochodzenia zwierzęcego i rozszerza wegański asortyment

Detalista z Niemiec chce oferować na całym świecie więcej opcji przyjaznych weganom.

Obecnie w sieci popularnych sklepów budżetowych znajduje się około 700 pozycji oznaczonych jako wegańskie. Obejmują one produkty spożywcze, domowe i kosmetyczne. Niemiecki potentat detalityczny planuje do 2024 roku oferować ponad 1000 produktów w 100% wegańskich.

Oprócz całorocznych artykułów spożywczych, takich jak burgery roślinne, kiełbaski i lody, Aldi zwykle co roku zaskakuje konsumentów napływem nowych produktów wegańskich, a praktyka ta będzie teraz coraz częstsza.

Naszym celem jest zaoferowanie klientom 1000 odmian produktów roślinnych rozłożonych na cały rok w naszych standardowych, sezonowych i promocyjnych asortymentach do końca 2024 roku” – ujawnił Aldi w swoim raporcie. „Aby osiągnąć ten cel, koncentrujemy się nie tylko na zmniejszaniu niewielkich ilości składników pochodzenia zwierzęcego w naszych produktach, ale także na konsekwentnym poszerzaniu naszej wegańskiej oferty”.

Oprócz rozwijania w Niemczech asortymentu produktów wolnych od cierpienia zwierząt, Aldi zobowiązał się zwracać uwagę na wartość odżywczą swoich produktów. Zdając sobie sprawę z popytu na wegańską żywność, sprzedawca detaliczny ma nadzieję, że stanie się ona bardziej dostępna, przystępna cenowo i korzystna. Aldi mówi, że ma na celu stworzenie opcji, które nie tylko wyglądają i smakują jak ich zwierzęce odpowiedniki, ale są również zrównoważone pod względem odżywczym.

Źródło: plantbasednews.org

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *