AI wyjaśnia, dlaczego nie jesteś przyzwyczajony do oglądania starszych zwierząt gospodarskich

NotCo, innowator żywności roślinnej, nawiązał współpracę z agencją kreatywną AKQA Bloom w celu stworzenia reklam multimedialnych, które przedstawiają obrazy starszych zwierząt hodowlanych wygenerowane przez AI.

Kampania ma na celu uświadomienie konsumentom skróconej długości życia zwierząt hodowanych na mięso w porównaniu z tym, jak długo żyłyby w naturze. Billboardy i reklamy drukowane są już w całych Stanach Zjednoczonych, a posty w mediach społecznościowych oferują globalny dostęp do uderzających obrazów. NotCo będzie również dystrybuować reklamy w innych krajach, w których prowadzi działalność, w tym w Argentynie, Brazylii, Kanadzie, Meksyku i Chile.

Fot. akqa.com

Na każdym obrazie wygenerowanym przez sztuczną inteligencję dojrzała krowa, kurczak lub świnia jest pokazana na czarnym tle. Towarzyszący tekst ujawnia, jak długo dana istota mogłaby żyć, gdyby nie została poddana ubojowi w celu spożycia przez ludzi.

Ta kampania przypomina nam, że sztuczna inteligencja może pomóc ludziom mieć lepsze relacje ze zwierzętami i naturą” – napisali w oświadczeniu Jean Zamprogno i Fernando Pellizaro, założyciele AKQA Bloom. „Wierzymy, że widok starego zwierzęcia hodowlanego nie powinien być zaskoczeniem, a sztuczna inteligencja może przyspieszyć roślinną rewolucję w przemyśle spożywczym”.

Spożycie mięsa na całym świecie z roku na rok jest coraz mniejsze, rośnie świadomość wpływu sektora mięsnego na środowisko naturalne i cierpenie zwierząt, które przeznaczone są do uboju. Taka akcja to kolejny krok w dobrą stronę!

Źródło: plantbasednews.org

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *