Remake „Dead Space” zostanie w pełni przebudowany względem oryginału

Wygląda na to, że autorzy robią wszystkie właściwe kroki, posuwając się nawet do sprowadzenia byłego personelu Visceral Games w celu uzyskania wskazówek.

W wywiadzie z dyrektorem artystycznym Mikem Yazijianem, kierownikien kreatywnym Romanem Campos-Oriolą i starszym producentem Philippem Ducharme, zostało powiedziane, że jest to „projekt zrodzony z pasji” oraz panowie „nigdy nie mieli okazji pracować nad survival horrorem, który jest jednym z ich ulubionych gatunków”.

Yazijian, który również pracował przy Dead Space 2, powiedział, że udało mu się znaleźć swoje stare notebooki z tego projektu. „Właściwie znalazłem moje stare notatniki z Dead Space 2! Więc to naprawdę się przydaje, widząc wszystkie notatki z sequela, wszystko to, czym zespół Visceral podzielił się z nami, gdy tworzyliśmy z nimi grę. Mamy grafiki koncepcyjne, wytyczne wizualne, materiały źródłowe, notatki z rozmów, które z nimi odbyliśmy, wiedzę, którą zdobyli — to wszystko jest tutaj. To wszystko wchodzi w grę”.

Mówiąc o samej grze, zostanie ona „w pełni przebudowana na silnik Frostbite, ze wszystkimi nowymi zasobami, nowymi modelami postaci, nowymi środowiskami, nawet jeśli opieramy je na oryginalnych projektach” – wyjaśnia Campos-Oriola. „Są nowe części, nowe rekwizyty, nowe modele kolizji i tak dalej. Odbudowujemy wszystko od podstaw, ale zachowujemy tę samą historię i tę samą strukturę”.

Yazijian nie wyjaśnił dokładnie, czym były te „rzeczy”, ale Ducharme powtarza myśli Yazijiana, mówiąc, że zespół musi dopasować swoją inspirację „do inspiracji społeczności”. „Czego chcą fani, czego ludzie oczekują od gry, chcemy być w stanie to dostarczyć. A myśl, że mogą powiedzieć, że zrobiliśmy to dobrze, to ogromna inspiracja”.

Dead Space jest obecnie zapowiedziane na PlayStation 5, Xbox Series i PC. Na razie brak daty premiery.

Źródło: bloody-disgusting.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *