Bad Bunny i Kendall Jenner oficjalnie potwierdzają romantyczną relację z pomocą Gucci.
Para występuje w nowej kampanii dla Gucci Valigeria, luksusowej linii podróżniczej będącej gałęzią słynnej marki modowej. W krótkim klipie Jenner i Bad Bunny pojawiają się idąc obok siebie, niosąc pasujące monochromatyczne torby oraz inne przedmioty z kolekcji Gucci Savoy po terminalu lotniska.
„Zdjęcia na lotnisku, miejscu spotkań, w którym rozpoczynają się podróże, odzwierciedlają intymność wspólnej podróży przez twórczy obiektyw Anthony’ego Seklaoui. Oddają ulotnego ducha spaceru Kendall Jenner i Bad Bunny na lotnisku, na nowo definiując blask Jet Set z lat 90.” – powiedziała firma w oświadczeniu.
Cały spot reklamowy znajdziecie TUTAJ.
Reklama pojawiła się wkrótce po tym, jak dwójka została zauważona na pokazie Gucci Ancora podczas Mediolańskiego Tygodnia Mody.
Bad Bunny wypuścił teledysk do swojego nowego singla Un Preview. Nieustanne wykorzystywanie obrazów koni w reżyserii Stillza w visual jest podobno nawiązaniem do Jenner, która w przeszłości mówiła, że jest zapaloną koniarą. Benito powiedział również, że utwór może być jego ostatnim w tym roku, ale ma również służyć jako zapowiedź tego, co ma nadejść w przyszłym roku.
Bad Bunny, który powiedział na początku tego miesiąca, że „nie jest tak naprawdę zainteresowany” wyjaśnianiem swojego związku z Jenner. Podobno romantyczny wymiar relacja z modelką i gwiazdą reality show obrała już w lutym.
Źródło: complex.com
Nałogowy pochłaniacz popkultury, po równo darzy miłością obskurne horrory, Star Wars i klasykę literatury.