Klasa robotnicza bohaterem nowej kolekcji kurtek marki Patagonia

Założona w celu dostarczania entuzjastom wsponaczki jakościowego sprzętu, Patagonia jest najbardziej znana ze swoich kurtek outdoorowych, polarowych bluz i kamizelek, które są inspirowane sportami takimi jak wspinaczka, surfing, narciarstwo i snowboard, wędkarstwo muchowe i biegi przełajowe.

Znana ze swojej jakości, stylu i zrównoważonego rozwoju marka pozostaje popularna wśród oddanych entuzjastów outdooru i aktywnych mieszkańców miast, zaspokajając potrzeby każdej klasy społecznej. Godnymi uwagi elementami odzieży wierzchniej jest między innymi kurtka Isthmus Anorak, która została wykonana z lekkiego i odpornego na warunki atmosferyczne, pochodzącego w 100% z recyklingu nylonu oraz kurtka Torrentshell 3L, klasyczna kurtka Patagonii, która została wzmocniona, aby zapewnić całkowitą wodoodporność dzięki powłoce H2No® Performance Standard.

Zobacz cały lookbook przygotowany przez sklep Working Class Heroes TUTAJ!

Sklep Working Class Heroes, który stoi za prezentowanymi omawianym tutaj lookbookiem, zestawił kurtki Patagonii z polarowym swetrem marki SynchillaSnap-T wraz z najnowszymi modelami butów New Balance i wschodzącej marki obuwniczej Wild Bunch.

Od ostatnich trzech lat chłopaki z WCH przekazaują 1% wszystkich dochodów od sprzedaży ciuchó i sprzętów Patagonii na rzecz 1% For The Planet, fundacji Yvon Chouinarda, gdzie środki te są wykorzystywane do przywracania i utrzymania naturalnych lasów w Lake District.

Źródło: workingclassheroes.co.uk

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *